TEESI 2: VASTUULLISUUS VAHVISTUU ASIAKKAIDEN TOIMINNASSA

Me kannamme osaltamme vastuuta myös asiakkaidemme
puolesta.

Tuotteemme ovat saumaton osa myös asiakkaidemme vastuullisuusratkaisuja.

Toimivat, turvalliset ja mukavat työvaatteet osoittavat, että yritys panostaa työntekijöidensä hyvinvointiin.

Vastuulliset valinnat osoittavat sitoutumista kestävään kehitykseen.

Korkea asiakastyytyväisyys on merkki siitä, että olemme onnistuneet ylittämään asiakkaidemme kriteerit tälläkin saralla.

Matala reklamaatioprosentti taas viestii siitä, että olemme vastanneet niihin kriteereihin laadulla ja luotettavuudella.

Tinkimättömästi.

VASTUULLISET VALINNAT OSOITTAVAT SITOUTUMISTA KESTÄVÄÄN KEHITYKSEEN.

98,7% TOIMITUSVARMUUS

Olemme asiakkaidemme luottokumppani. Dimex on saavuttanut Platinatason Asiakastieto Oy:n yrityksen taloudellisia tunnuslukuja, taustatietoja ja maksukäyttäytymistä kartoittavassa ”Suomen Vahvimmat” raportissa jo vuodesta 2007. Raportti arvioi yritysten kykyä luoda voimaa talouselämään nyt ja tulevaisuudessa.

0,10% REKLAMAATIOITA

Vaikka olemme ylpeitä matalasta reklamaatioprosentistamme, tiedämme että pystymme vielä parempaan. Olemme asettaneet itsellemme tavoitteen saavuttaa 0,09% reklamaatioaste ja seuraamme edistymistämme kuukausitasolla.

1% OMAN TOIMINTAMME OSUUS

Vihreän sähkö- ja lämpöenergian käyttö on pudottanut oman toimintamme hiilijalanjäljen lähes olemattomiin, mutta se ei yksin riitä. Olemme sitoutuneet Hiilineutraali Tekstiili ja Muoti 2035 ohjelmaan, joka edellyttää meitä myös tukemaan ja kouluttamaan globaalin tuotantoketjun kumppaneitamme, jotta he voivat osaltaan edistää omia kestävän kehityksen ohjelmiaan. (Lähde) STM Päästölaskuri jäsenyrityksille

ON KIVA AJATELLA, ETTÄ DIMEXILÄISYYDEN KAUTTA MINÄKIN VOIN AUTTAA OSALTANI UUSIUTUVAN ENERGIAN TURVALLISESSA RAKENTAMISESSA.”

Mika Räsänen, myyntipäällikkö, Dimex Oy

VASTUULLISUUS ON LISÄARVON TOIMITTAMISTA

Dimexin periaatteiden keskiössä on, että toimintamme ja tuotteemme tuottavat näkyvää, arvokasta, vastuullista ja edistyksellistä lisäarvoa asiakkaillemme. Emme tee vaatteita itsellemme, vaan käyttäjille, jotka tekevät tärkeää työtä päivittäin. Mutta ymmärrämme, että tuotteemme ovat myös osa yrityksen valintoja ja mielikuvaa.

Aivan kuten oman valmistusketjumme on oltava trimmissä koko ajan – niin tehokkuutensa, laatunsa kuin vastuullisuutensa kannalta – meidän tuotteemme ja palvelumme vaikuttavat asiakkaidemme arvoketjuun olennaisesti. Jokaisella toimellamme on vaikutusta asiakkaidemme vastuullisuusohjelmaan, jokainen tekomme heijastuu myös siellä.

Siksi tavoitteemme ei ole voittaa tarjouskilpailuja hinnalla millä hyvänsä, vaan erottautua kentästä kumppanina joka tuottaa poikkeuksellista lisäarvoa. Tavoite on päästä asiakkaidemme hovihankkijaksi ja se edellyttää luottamuksen saavuttamista kaikilla toiminnalle keskeisillä osa-alueilla – joista vastuullisuuden merkitys kasvaa koko ajan.

SEURAAVAKSI: 3. TUOTTEET TEHDÄÄN KESTÄMÄÄN JA SITTEN VASTA KIERTÄMÄÄN

Dimexin tinkimättömät vastuullisuusteesit

1. VASTUULLISUUS KASVAA KOTIPESÄSTÄ LUE

2. VASTUULLISUUS VAHVISTUU ASIAKKAIDEN TOIMINNASSA LUE

3. TUOTTEET TEHDÄÄN KESTÄMÄÄN JA SITTEN VASTA KIERTÄMÄÄN LUE

4. TUOTANTO JA LOGISTIIKKA AINA SUURENNUSLASIN ALLA LUE

5. JAUHOJEN PUHTAUTTA PITÄÄ JOKAISEN PYSTYÄ ARVIOIMAAN LUE