Dimexlaatu

Miksi hankkia

heiveröistä?

Dimexillä suunnitellaan vaatteita karskeissa olosuhteissa marinoituneille suomalaisille duunareille, jotka eivät kelpuuta työvaatteikseen kuin parasta.

Me tarjotaan parasta. Siksi Dimex on Suomen johtava työvaatebrändi.

Tutustu tuotteisiimme ja ota yhteyttä!

Suunniteltu Suomessa

Suomi kuuluu maailman vaativimpiin työvaatteiden markkina-alueisiin. Suomessa viranomaisten luomat turvallisuusmääräykset ovat tiukat ja niitä kehitetään edelleen jatkuvasti. Voimme olla ylpeitä, että meillä Suomessa työnantajat panostavat työsuojaimiin ja osaavat vaatia korkeaa laatua. On globaalisti harvinaista, että työnantajat kustantavat työvaatteita ja useissa maissa työmailla kuljetaankin risaisissa farkuissa.

Suomen ilmasto asettaa omat haasteensa. Neljän vuodenajan myötä lämpötilaerot heittelevät helteestä hyytävään pakkaseen, kaamoksessa aurinko ei paista lainkaan ja kesällä se ei suostu laskemaan. Nämä poikkeukset tekevät Suomen työvaatemarkkinoista globaalisti mielenkiintoiset ja kilpailusta erittäin tiukan. Meillä ei pärjää, jos tekee vähän sinnepäin.

Kaikki Dimexin vaatteet on suunniteltu Suomessa. Meille tiukat viranomaismääräykset, työnantajien vaatimukset ja taivaalta satava loska ovat arkipäivää. Meillä ei säikytä haasteita, vaan ylitetään ne ja tehdään vaatteista aina naksauksen verran parempia!

Dimexillä tähtäin on täydellisyydessä ja kompromisseja ei kauan katsella. Vaatteistamme on karsittu kaikki ylimääräinen kikkailu pois ja jäljelle jäänyt on hiottu mahdollisimman toimivaksi. Käyttäjien tarpeet muuttuvat jatkuvasti, joten tuotteita kehitetään koko ajan paremmaksi. Pidämme mallistomme kompaktina, jotta jokainen tuote on saatavilla nopealla aikataululla.

Kelpuutamme

vain täydellisen

Dimexin tavoite on ollut alusta saakka tehdä täydellisen toimivia työvaatteita.

Laaduntarkkailumme ulottuu tuotantoprosessin jokaiseen vaiheeseen materiaalivalinnoista toimituksiin. Säätäminen ja viilaaminen eivät lopu, ennen kuin tuote on täydellinen. Näin teemme vaatteita, jotka kestävät sukupolvelta toiselle.

1
Vaatteen suunnittelu
2
Materiaalien valinta / pesun, painatuksen, käytön testaus
3
Kirjalliset ohjeet tuotannolle
4
Testierän tekeminen / tehtaan oma laaduntarkastus
5
Testierä Leppävirralle / käytön, kestävyyden, turvallisuuden ja ulkonäön tarkastus ja testaus
6
Tuotantoerän tekeminen / viikoittaiset pistokokeet tasalaadun varmistamiseksi
7
Oma varastointi ja pakkaus / jatkuvat silmämääräiset tarkastukset
8
Oma outlet-myymälä / jatkuva silmämääräinen laaduntarkkailu
9
Käyttäjien palautteet / todellinen testaus
10
Palautteiden lukeminen / takaisin suunnittelupöydälle

Vaatteet

vikkelästi perille

 

Dimex – Info, tilaukset

Dimexlaatu pätee vaatteiden lisäksi myös toimituksiin. Varastoinnistamme vastaa Alfaroc Logistics Lahdessa ja kuljetukset hoitaa Posti. Tilastoimme toimituksia tarkasti ja voimme rehellisesti sanoa, että tällä yhteistyöllä tavara todella liikahtaa vikkelästi ja luotettavasti.

Vuonna 2021 tilauksistamme 91 % (toimitusvarmuusprosentti) lähti varastolta joko saman tai seuraavan työpäivän aikana, tai muuten tilaajan kanssa sovitussa aikataulussa. Painatukset onnistuimme toimittamaan viikossa ja asiakasmallit kahdeksassa viikossa.

Dimexin jälleenmyyntiverkosto on Suomen laajuinen ja varasto, asiakaspalvelu, tuotekehitys ja johto sijaitsevat Suomessa. Emme paina massalla, vaan teemme järkevän kokoisia vaate-eriä. Suosimme lähituotantoa, kuten virolaisia ompelimoja, joten olemme nopeita ja ketteriä reagoimaan asiakkaiden tarpeisiin.

Dimexin kanssa asioiminen on nopeaa ja helppoa. Meillä kysymyksiin ei vastaa botti, eivätkä puhelut ohjaudu ulkoistettuihin keskuksiin. Vastauksia ei tarvitse odotella byrokratian huipulta, vaan henkilökuntamme osaa tehdä päätöksiä itse. Meillä ollaan ratkaisukeskeisiä ja kanssamme on mukava tehdä töitä.

Lue lisää yhteistyöstämme Alfarocin kanssa täältä.

Tuote-

reklamaatiot

Dimexille on helppo reklamoida. Emme koskaan kyseenalaista asiakasta, joka haluaa palauttaa tuotteen. Vänkäämisen sijaan lähetämme asiakkaalle uuden, ehjän tuotteen, tai korjaamme palautetun vaatteen. Arvostamme asiakaspalautuksia, sillä haluamme tietää, mikäli vaatteemme kuluvat liian nopeasti tai niissä on muita ongelmia. Kun asiakas saa viallisen vaatteen tilalle uuden, meidän hommat vasta käynnistyy.

Palautetusta vaatteesta alkaa selvitystyö. Tarkastamme vaatteen valmistusajankohdan, arvioimme sen käyttöikää ja tutkimme, onko samasta tuotteesta tullut muita reklamaatioita. Selvitämme, onko kyse normaalista kulumasta, vai tuleeko vaatteeseen tehdä muutoksia.

Meille Dimexlaatu merkitsee sitä, että vaatteemme ovat arvokkaampia, kuin rahamäärä, joka niihin sijoitetaan. Olemme panostaneet laaduntarkkailuun voimakkaasti vuonna 2020 ja työ alkaa tuottaa tulosta. Reklamaatiot ovat meille tärkeä laaduntarkkailun työkalu, jonka avulla hiomme vaatteitamme kohti täydellisyyttä. Siksi meille on erittäin tärkeää, että asiakkaat palauttavat vialliset tai muuten puutteelliset tuotteet.

Haluatko palauttaa tuotteen tai reklamoida?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme:

Puh: +358 40 300 4520
Sähköposti: dimex@dimex.fi

Kestävät

ja toimivat

tuotteet

Tavoitteemme on tehdä markkinoiden kestävimmät ja toimivimmat työvaatteet. Täydellisyyden tavoittelu on prosessi, joka ei lopu koskaan.

Mitä teimme vuonna 2021

  • Kiihdytimme laaduntarkkailua ja tarkistimme pistokokeilla yhteensä 2167 tuotetta. Se on melkein kaksi kertaa enemmän kuin vuonna 2020 (1151 tuotetta).
  • Palkkasimme laatupäällikön tarkkailemaan ja parantamaan tuotteiden laatu
  • Asiakastyytyväisyyskyselyn arvosana 3,4 (asteikolla 1–4) ylitti vuodelle 2021 asetetun tavoitteen 0,2 yksiköllä (tavoite 3,2)

Mikä ei mennyt putkeen vuonna 2021

  • Vedimme yhteensä neljä uutuustuotetta pois tuotannosta, koska ensimmäiset erät jouduttiin palauttamaan toimittajille riittämättömän laadun takia. Tämä viivästytti myyntierien ensimmäisiä toimituksia.

Vuoden 2022 ja tulevaisuuden tavoitteet

  • Laskea reklamaatioprosenttia* vuonna 2022 0,1 prosenttiin (vuonna 2021 reklamaatioprosentti oli 0,13)
  • Nostaa toimitusvarmuusprosenttia vuonna 2022 96 prosenttiin (vuonna 2021 prosentti oli 91)
  • Ylittää asiakastyytyväisyyskyselyssä** arvosana 3,2 (asteikolla 1–4)
  • Ylittää jälleenmyyjille tehtävässä asiakastyytyväisyyskyselyssä** arvosana 3,2 (asteikolla 1–4)
  • Lue tästä vuoden 2021 asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset

* Reklamaatioprosentti lasketaan jakamalla edellisen vuoden myydyt tuotteet seuraavan vuoden asiakaspalautuksilla.
** Kyselyssä mitataan tuotteiden laatua, kestävyyttä ja turvallisuutta