Suomalainen Stunt- ja komediaryhmä Biisonimafia ja Dimex yhteistyöhön

Biisonimafia ja Dimex aikovat nostaa suomalaisen Dimexin nuorten keskuudessa entistä suositummaksi työvaatteeksi kokonaisvaltaisella markkinointiyhteistyöllä, joka yhdistää taitavasti eri medioita sekä ajan hermolla olevaa sisältöä. Biisonimafian keulahahmo Kai Rinkinen on yhteistyöstä innoissaan:”Työvaatteet on iso osa meidän tekemistä.

Rakennamme paljon erilaisia kuvauslavasteita. Kuvauksia me tehdään maalla, merellä ja ilmassa. On  siistiä ruveta reppaa kamoja mitkä on suunniteltu rankkoihin olosuhteisiin ja on todella hienoa, että ne on suunniteltu Suomessa!” Biisonimafian videoilla on Youtubessa jo yli 25 miljoonaa näyttökertaa.

 

Youtube on vakiinnuttanut paikkansa nuorten aikuisten suosittuna mediana. Lyhyessä ajassa Youtube on noussut myös ketteräksi sekä tehokkaaksi osaksi markkinoinnin keinovalikoimaa perinteisten keinojen rinnalle. Yhteistyöllä Biisonimafian kanssa Dimex vahvistaa läsnäoloaan tulevaisuuden kanavissa.

 

bm1