Loppuvuodesta digikanavat ovat pullollaan Dimexiä

Dimex Oy käynnistää lokakuun alussa laajan mainoskampanjan, joka jatkuu koko loppuvuoden ajan. Kampanjan myötä Dimexin tuotteita ja viestejä näkyy muun muassa Sanoman ja Otavan kanavissa sekä sosiaalisessa mediassa ja Googlen alustoilla. Ja näkyykin huolella!

Loppuvuoden kampanjassa on käytössä Suomen suosituimpiin kuuluvien verkkosivustojen paraatipaikat. Kampanja jatkuu eri muodoissa noin kolmen kuukauden ajan.  Tuloksia seurataan ja optimoidaan jatkuvasti.

Koska me ollaan me, niin on annettu myös persoonan näkyä mainoksissa. Mainoksissa kerrotaan, kuinka Dimexit on suunniteltu nimenomaan suomalaisten kroppaa ja Suomen työmaita ajatellen. Lisäksi tuodaan esiin, että sekä vaatteemme, että yrityksemme on kestävällä pohjalla. Mutta kuten tunnettua, meillä ei kiristellä eikä pönötetä. Mainokset ovat rentoja ja sopivan itseironisia. Toki myös muistetaan kertoa myös se, että käyttäjät todella rakastaa meidän vaatteita.

Kampanja kohdennetaan erityisesti teollisuuden päättäjiin ja nuoriin loppukäyttäjiin varsinkin Etelä-Suomessa, muutakaan maata unohtamatta. Viestit, kanavat ja kohdennus on valittu huolella ja resursseja laitetaan ronskilla kädellä. Odottelemme siis muhkeita tuloksia!