Kiitos asiakastyytyväisyyskyselyille vastanneille!

Tänä vuonna vastauksia tuli enemmän ja keskiarvoksi tuli kunnioitettava 3,4 (asteikko 1-4). Valitettavasti keskiarvo tippui 2020 vuodesta n 0,2 yksikköä. Suurin kritiikki kohdistui heikontuneeseen toimitusvarmuuteen, joka sai arvosanan 2,8. Uskomme että saamme pandemian vaikutukset paremmin hallintaan kevätkaudella jolloin pääsemme tarjoamaan myös parempaa toimintavarmuutta.

Parhaat luvut saivat yhteyshenkilöt, 3,8.

Brändin vahvuus koetaan kilpailueduksi. Tuotteissa tärkeimpiä ominaisuuksia on slimmimpi mitoitus, kestävyys ja joustavuus. 2021 uutuus tuotteista superstretch perheen riipputaskuhousut olivat tykätyimpiä.

Vastuullisuudessa tärkeimpänä panostuksena koettiin tuotteiden pitkäikäisyys. Sekä vastuullisuudesta että tuotteiden kestävyydestä tuli arvosana 3,4.