Kiitos asiakastyytyväisyyskyseluun vastanneille!

2020 kyselyssä saimme keskiarvoksi 3,6. Asteikko 1-4. Tässä oli nafti 0,1 parannus viime vuoteen.

 

Parhaat arvosanat saimme toimitusnopeudesta (3,75), yhteyshenkilön sekä dimex@dimex.fi palvelusta (3,8) ja asiakaspalvelusta puhelimitse (3,9).

 

Matalimmat arvosanat tulivat hinnoitteluun liittyvässä osiossa, keskiarvo oli sama kuin viime vuonna (2,9).

 

Lähituotannosta 75%, vastuullisuudesta 55% ja ekologisuudesta 41% vastaajista kokee että voisi maksaa hieman enemmän jos näihin arvoihin panostetaan. Kaikissa kohdissa suosituin vastaus oli ”muutaman euron enemmän”. Meille on joka tapauksessa tärkeää toimia kilpailukykyisesti ja hintatehokkaasti näillä arvoilla. Tulemme lisäämään tietoa toiminnastamme kotisivuille alkuvuodesta jotta näette miten nämä arvot näkyvät meidän tekemisessä.

 

Kiitos paljon kannustavista palautteista ja kehitysideoista. Koskaan ei ole valmista mutta nyt suunta on taas kirkkaampi!