Dimexin kevään toinen digimainoskamppis
Dimex Oy:n kevään toinen digikampanja suuntautuu Otavamedian verkkoon, joka koostuu yli 30:ä eri sivustosta, jossa vierailee viikoittain yli 3,6 miljoonaa kävijää.
Kampanja kohdentuu erityisesti Tekniikanmaailma.fi -sivustolla käyneille, joka on 500.000 viikkokävijällään valtakunnan tunnetuin miehille suunnattu media, sekä arvostettu tekniikan testaaja.
Lisäksi uusitaan kampanja Pop Median musiikkisisältöön keskittyneillä verkkosivuilla.
Sivustoihin kuuluvat mm. suositut musiikkimediat Soundi, Inferno, Rumba ja Radio City, jotka tavoittavat rockista ja raskaammasta musiikista kiinnostuneen 18 – 50 vuotiaiden miesten kohderyhmän.
Viimeisimmät kirjoitukset
Kyösti Karhunen Dimexin johtoon
10 000 euroa Tukikummit-säätiölle
Bongaa Dimex ratikka!
Eurosafety 2022 Tampereella
2022 KAUPPALEHDEN MENESTYJÄT LISTALLA!
Dimex mukana Maxpo-messuilla 5.-7.5.2022
DIMEX ON MUKANA TULEVAN SYKSYN HUIKEALLA MESTARIT AREENALLA -KIERTUEELLA
Dimex näkyy pk-seudun väylillä ja pysäkeillä